Advent? I dag??

Är det första advent i dag. Det var som tusan.
Tycker dock inte att det känns som första advent förren första julkalenderprogramet går på tvn. Det är ju för tusan fortfarande bara November och plusgrader ute.
Och inte har jag fått upp några stakar eller stjärnor än. För det ska jag göra i morgon. Jag är alldeles för trött. Och jag vågar inte låta Sambon göra det själv heller. För då skulle det inte förvåna mig om han ställer allt i samma fönster för att bli klar fort.

Men jag hjälpte ju pappa att få fint i helgen.


Kommentarer
Postat av: annika

och där utanför brukade jag promenera med lyssa...lite nostalgi där utanför fönstret haha

2009-11-29 @ 20:03:52
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: cajsa

vilken smart pojkvän du har :))

2009-11-30 @ 13:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0