Ägg.

Jag åt ägg i går. Så jag kommer förmodligen gasa ihjäl mina medarbetare i dag.
Vilket betyder att det blir ännu mer för mig att göra.
Usch jag orkar inte.
Att jobba mellan 7 och fem med bara en halvtimmes rast på hela dagen tär på mig. Man äter innan man åker ut och delar post, Vilket kan bli allt mellan halv tio till halv ett. Vilket betyder att man borde få i alla fall tio minuter på eftermiddagen då man kan sitta ner och koppla bort hjärnan en stund och äta ett mellanmål. För på morgonen hinner man precis smälla i sig en liten yoghurt eller en banan på morgonmötet om man är snabb.
Och dessutom behöver man få i sig lite proteiner efter en utdelningsrunda. Precis som att man behöver äta något efter ett träningspass.
För om du tränar i tre timmar, Så är nog du också väldigt hungrig när du kommer hem.

Jag somnade klockan tio över nio i går, och sov ända tills klockan ringde, förutom en snabb kisspaus i natt. Jag längtar till Lördag när jag får sova länge igen.

Kommentarer
Postat av: annika

Trökigt att jobba men gött med cash!

Hang in there baby!

2009-11-19 @ 11:48:49
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0