Äntligen hemma.

Kom hem för ett tag sedan, och har ätit lite mat.
Om jag skulle säga att jag är pigg så skulle jag ljuga.
Lillebror började spela ringsignaler på sin mobil klockan fem i morse.
Jag mår också väldigt illa och har ont i magen. Jag tror det kan bero på att jag åt lite förfort och att jag är så groteskt trött.
Var på systers cabaré i går. Det var mysigt.
Dock fanns det respektlösa as som skrattade när folk sjöng falskt och gjorde konstiga ljudeffekter.
Men det som är fint är ju att alla får vara med. Även om dom är värdelösa.
Efter Cabarén åkte min äldre lillebror, hans tjej Hanna och jag hem till ELin och Rickard. Vi spelade sällskapsspel och hade det mysigt.

Inte nog med att lillebror lekte med telefonen klockan fem i morse. Jag hade även två ungkatter i sängen som ville kela, busa och vara jobbiga hela natten. Men det gör inte så mycket. För jag är ju van vid frassenassekatt.

Och nu vill jag att Frasse ska komma in och säga hej så jag får pussa lite på honom och tala om att jag har saknat honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0