Att göra sig av med sin skuld.

Min kropp börjar kräva tillbaka lite sömn som jag är skydlig den nu.
Även om jag somnade en stund i går kväll så somnade jag som ens tocfk när jag gick och lade mig. Jag sov ända tills klockan ringde i dag också. Men jag har fortfarande lite att betala tillbaka tror jag, för jag är fortfarande aptrött när jag går upp.
Inte sådär trött som man brukar vara varje gång man ska kliva upp då man tänker "Åhh, jag vill sova bara lite till!" Utan snarare "Jag kommer dö om jag inte får sova lite till."
Och roligare saker finns ju att tänka på morgonen.

Kommentarer
Postat av: cajsa

hehe de försvinner sen när du skaffar barn :)

2009-11-12 @ 13:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0