Det nalkas fest!

Godmorgon!
Jag har sovit en stund. Jag var lite trött.
Det har varit två jobbiga veckor nu, men vi fick beröm på jobbet för att vi hade klarat av dom värsta veckorna på hela året. Det var många kontor som inte gjorde det.
Ett sådant kontor ska jag till på Måndag och hjälpa dom komma ikapp lite.
Jag ska jobba i Haninge. Vart nu det ligger?
Det känns lite surt.
Var han tvungen att ringa i dag? Nu är hela helgen förstörd, för jag kommer gå och vara nervös över det hela helgen.

I morgon är det fest på schemat!

Kommentarer
Postat av: annika

Hahaha

nee den VAR bra just tills det började handla om kinesen...

2009-11-20 @ 21:05:59
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0