Död hund.

Jag glömde berätta en sak i går.

Det finns väldigt mycket ouppfostrade hundar. Väldigt mycket hundar som attackerar Brevinkasten när man delar ut post. På vissa ställen är man tvungen att lgga posten utanför dörren för att det finns risk för att man blir av emd fingrarna om man kastar in posten.
Jag förstår inte varför dom låter hundarna springa runt i hela lägenheten när dom jobbar. Det är klart att hundarna blir oroliga när dom har så mycket yta att vakta över.

Men i alla fall så närmade jag mig en dörr. Jag hörde små pipiga skall. Förmodligen från en chihuahua.
Det fanns ingen varningsskylt på dörren och ingen har sagt att jag ska akta fingrarna så jag öppnar brevinkastet och tippar ner posten. Bland annat en H&M katalog av modellen större.
Då hörs ett högt skrik.

Förmodligen fick den ouppfostrade hunden katalogen i huvudet.

Nu får vi hoppas att den har lärt sig en läxa.

Kommentarer
Postat av: annika

HAahahhaah herregud..

Stackars vovven ahahha

2009-11-10 @ 16:37:39
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0