Husfrid.

Dagen har gått i rekordfart. Har inte Hunnit anant än att tvätta känns det som.
Jag ska kanske jobba i morgon ju.
Undrar när dom ringer och säger vilket?
Inte för tidigt hoppas jag.
Inte för sent heller. EFtersom jag gärna vill hinna äta frukost innan jag måste ge mig iväg.
Annars blir jag sur och grinig.
Die hard 4 går på tvn nu. Sambon vill att jag ska sätta mig i soffan och se på den med honom. Men jag känner mig inte så intresserad utav pangpangfilm just nu.
Men jag får väl göra det för husfridens skull. Sambon blir ju så himlans högljudd när han blir arg. Eller inte. Jag tror inte ens att han kan bli arg. Lite grinig sådär, Men jag har aldrig lyckats få honom riktigt arg.
Och tro mig, jag har försökt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0