Jag har ju börjat.

Julgardinerna är uppe och en julstjärna (blomman) står på bordet.
And thats it!
Jag har ju börjat i alla fall.
Jag var på Willys och handlade lite mat förut och tänkte se om dom har någon pappersstjärna att hänga i det stora fönstret bakom datorerna. Det hade dom. Men det stod inget pris, och inte om någon sladd följde med. Och kvinnan som hade hand om den avdelningen var på möte. Så jag "sket it"
Ska tvinga in min sambo i förrådet sen så han kan leta upp alla mina gamla julsaker. Vi har nöjt oss med hans stakar och stjärnor men nu börjar jag sakna mina julsaker.
Jag ljög nu, jag saknar dom inte alls, för jag kommer inte ens ihåg vad jag har.
Men jag skulle vilja veta vad som finns.
Lite småsaker har jag inne redan. Tomtar och prydnader, men mina stakar o hängmojänger är längst in och längst ner i förrådet. Så där har han att göra ett tag. HA!

Det får bli hans straff för att han fortfarande inte har skrivit någon önskelista.

Kommentarer
Postat av: annika

Jo det var en sån jag hade...av modell störst!

Funka inte..

2009-11-30 @ 18:29:33
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0