Julklapp och horor.

Min syster har slagit i sitt huvud.
Hon påstår att hon ska ha en regnbågsrandig klänning och regnbågsfärgat smink och galen frisyr på balen när hon slutar nian.
Jag frågade henne varför hon ville se ut som en hippie och om hon ska gömma hasch i bhn när hon ändå håller på.
Då frågade hon vad det är för fel på mig.
Fel på mig? Vem är det som ska ha maskerad på balen? inte jag i alla fall.
Hennes förklaring är "Man ska sticka ut"
Jo, men hon kommer hamn på hispan om hon ska se ut så som mina bilder i hjärnan får fram efter hennes beskrivning. Man kan inte ha tre galna saker av tre möjliga. Precis som att man inte kan ha en kortkort kjol med ett jätteurringar linne på nattklubben utan att se horig ut. Antingen eller.
Nu är jag inte så sugen på att slå in hennes Julklapp längre.
Jag tar den nog själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0