Stelfrusen.

I dag fick jag köra ett bilområde med moped.
Det gick fint förutom att det var så förbannat kallt.
Jag skriver just nu i slowmotion eftersom fingrarna inte har tinat än.
Det finns inga vinterjackor. Och om man ska kunna bläddra mellan breven kan man inte ha några tjocka vantar på sig. Och allt jag delade i dag var brevlådor så jag var utomhus hela tiden.
Jag fasar för vintern. Men då ska jag banne mig be om tjocka vantar och en overall!

Annars är allt bra, tror jag.

Kan nog egentligen inte svara på det innan ajg har tinat upp helt.
Jag har skavt bort hud på min tumme. Men jag kände inte när det hände eftersom händerna var förlamade av kylan. Någn svullnad lär det ju inte bli i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0