Tretusenmiljoner.

EFter tretusenmiljoner springportar igår så är jag ganksa slö o ikroppen. Och då är man glad att man har en runda med bara 24 springportar och resten hissar. Det känns ganska skönt.
Jag sov ända tills klockan ringde i dag. Och varken jag eller sambon vaknade särskilt fort. För klockan ringde så mycket så precis när jag hittade den så hoppade snooze igång. Så som det gör när det har ringt väldigt länge och klockan tycker den inte orkar ringa mer utan försöker om tio minuter igen istället.

Jag borde egentligen ha lite bråttom nu.

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

vilken söt katt du har på din header!

2009-11-11 @ 18:56:49
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0