Ullared och sömnbrist.

Jag kunde inte sova i natt heller. Vad är det för fel på mig?
Det börjar bli lite smått jobbigt nu.

Jag tittade på Ullared i går. Och jag skrattade så tårarna trillade.
Jag förstår inte varför dom försöker få alla att se utvecklingsstörda ut. Men lite roliga saker finns ju.
Som den där killen som är och handlar med sin bliviande fru fast han hellre hade varit hemma. När summan blir 7000kr och han snällt får dra sitt kort så spelar dom Love hurts i bakgrunden. Och det, det var kul.
Sedan när dom var hos den där farbrorn som samlar på serier så säger, "Tänk på vad jag sa. Det tål att tänkas på." Och att han säger samma sak två gånger i sträck, fast bara på olika sätt kunde tydligen få mig att skratta tills jag grät.

Kommentarer
Postat av: cajsa

rätt gött också att dom får alla att framstå som värsta bönnera :S

2009-11-12 @ 00:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0