Att glömma, eller inte glömma.

Det är frågan.
Vad kommer jag glömma när jag åker i morogn?
Jag är så trött i skallepär just nu så jag orkar inte ens tänka på en enda sak ajg har packat ner eller borde packa ner. Borde nog vila en liten stund och ta tag i packandet efter.
Man tänker mycket bättre när man ligger i sängen. Nackdelen är väl bara att man inte kommer ihåg vad man tänkte om man somnar.
Men min hjärna brukar ju inte vara särskilt funktionabel i vaket tillstånd, så det är väl för mycket begärt att tro att den ska fungera när jag sover

Kommentarer
Postat av: Leia

Vad jobbar du med?

Här är allt bara bra. Vad gör du?

2009-10-13 @ 18:45:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Okej. Har nog inte hört det förut, fast det kanske inte finns här.

Vart bor din familj?

Jag är arbetssökande så det är inte så kul. Fast har ju inget val heller så.

2009-10-13 @ 20:16:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0