Bananglegg.

Mitt smör är slut, och jag tror itne att det finns något som är så äckligt som en smörgås utan smör. Därfår får det bli drickyoghurt och en banan till frukost. Och banan är verkligen obehagligt att äta på morgonen. Den gleggar och klibbar och lägger sig som ett tjockt täcke över halsöppningen så man får spyreflexer.
Lika dant med potatismos om man råkar stoppa in för mycket i munnen på samma gång, vilket jag var bra på som barn.

I eftermiddag ska vi åka och storhandla med sambons föräldrar. Dom ringde igår och frågade om vi ville följa med, och då kan man lika gärna göra det. Och passa på att köpa tunga saker som kattsand. För det är inte roligt att bära på en längre sträcka.

Nu måste jag duscha ifall Sambons mamma skulle ringa redan nu och säga "vi är i Tullinge nu" vilket inte hör till ovanligheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0