Bebis.

Elins symaskin gick sönder så den söta velourdressen vi skulle sy hann inte bli klar till i dag.
Så vi gick in på Lindex och köpte saker i stället. Mycket lättare. Typiskt Elin att få försig konstiga ideér hela tiden!

Kanske ska hinna träffa Elins Mamma och Pappa. Christer hade ringt Elin och frågat om han inte får träffa mig innan jag åker hem. Så jag får väl säga hej antar jag.
Sedan klockan fyra ska vi träffa Therese och Petters lilla knyte Ella. Det ska bli kul.

Jag har ätit årets första Älgstek nu. Och jag kan inte säga annat än mums. Pappa är duktig på det där med matlagning. Och älg kan man nog inte misslyckas med.
Fy tusan vad gott det var.

Och fy tusan vad mätt jag är.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Haha, nej jag är inte så br apå dieter heller men tänkte att det kan va kul och se hur mycket jag egentligen stoppar i mig. Jag behöver absolut inte gå ner i vikt men man kan ju försöka bli lite nyttigare om inte annat :P

2009-10-17 @ 15:38:46
URL: http://frokencederberg.blogg.se/
Postat av: Annika

jag vill se ditt hår!!!

2009-10-17 @ 23:08:37
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0