Bebis.

Det blev ingen utskrivning från arbetsförmedling. Inte heller en CVkurs på andra sidan stan. I stället blev det ett par nya fina joggingskor som jag ska ha på jobbet. Dom kostade endast 375 riksdaler. Jag gillar outletbutiker. Specielt när det är halva priset på varorna.

Min dator är väldigt trött och seg. Därför blir det bara en bild från min tid i tidaholm i dag. Och det är bilden på PEtter och Therese dotter Ella. Dock gjorde min kamera henne lite gul. Så det får ni ha överseende med. Hon är inte gul i verkligheten faktiskt.



Som en liten docka, ett litet under, kom hon till världen.
En ängel, en vän, ett älskat barn.

Nog är det sin mors näsa hon fått. Lilla tös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0