Dagens otur.

Det har varit mycket otur i dag.
Jag har ont i fötterna efter mina nya skor och sambon har blivit sjuk.
Då kanske ni tänker att det inte är min otur att han är sjuk utan hans egen. MEn det bli min otur också. Eftersom jag måste passa upp på honom.
Och då tänker ni att jag inte alls måste det. Då kan jag svara att om jag inte passar upp på honom när han är sjuk så kommer han inte passa upp på mig, så jag gör det endast för egen vinning.
En annan människa hade otur i dag. En lastbil fastnade under en bro. Lastbilen var lite för hög och bron var lite för låg. Det var en intressant syn.

Gav Tussan maskmedel förut. Och granntanten sa att jag var Reko. Vad nu det betyder.

Usch vad jag fryser.

Kommentarer
Postat av: Annika

tänk om dennis fått svinis?

2009-10-22 @ 13:25:16
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: Annika

men det stog inte att han var förkyld utan bara att han var sjuk och att du måste passa upp på honom då.

Då antog jag att det var allvarligare än så för med en vanlig förkyldning behöver man ju ingen som hjälper en för det är ju bara en liten sketen förkyldning... =)

2009-10-23 @ 10:50:56
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0