Dagens otur.

Jag behövde inte ha så bråttom i morse. Då jag tog en buss som gick en halvtimme för tidigt.
Jävla mig. Hamnade på jobbet en timme för tidigt men kunde börja´jobba redan då som tur var.
Sedan hadfej ag ju otur med att en hiss var sönder i dag och jag fick springa/krypa sju stycken jobbiga trappor.

Nu är det ju inte pinsamt att vara från Tidaholm i alla fall. Till och med här uppe står det om polisens får i källaren.
Tur att ajg aldrig säger att jag är från Tidahllm då. Jag brukar säga Västergötland så vet dom på ett ungefär. Ingen vet att det finns en stad som heter Tidaholm.

Så alla Tidaholmare där ute, ni är inte saknade. Ingen vet ens att ni finns. Skönt att vara så anonym va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0