Fortsätter.

Och regnet fortsätter att falla.
Vi ska strax till bussen. Vi ska åka och handla lite mat till i dag och i morgon.
Det blir nog kebab i pitabröd med grönsaker i dag. Det går fort och är gott.
Och i morgon har Sambon önskat sig tacos. Jag har förätit mig på tacos. Men vad gör man inte för husfridens skull.
Inte för att han skulle bli arg om han inte fick äta tacos i morgon, utan snarare för att jag inte ska ha dåligt samvete för att han aldrig får äta en av hans favoriträtter.
Och eftersom tacos inte är så gott längre så äter man inte så mycket. Och då slipper jag bli så proppmätt så jag vill skära upp min mage och tömma den på all mat som blockerar mina tarmar.

Nu ska jag till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0