Mums.

Har precis tryckt i mig två limpmackor med leverpastej. Och det var väldigt gott.
Fast att man fått en timmes extra sömn så var sambon tvungen att väcka mig i morse. Och det hör till ovanligheterna. Det är alltid jag som vaknar först i vanliga fall.

Första natten i Tidaholm sist jag var där så sov jag nästan ingenting. Jag sov i min systers rum tillsammans med henne, och för att de tinte ska bli så varmt där inne så hade vi dörren öppen. Vilket resulterade i att mammas två "nya" katter, trixie och lufsan väldigt gärna ville vara hos oss. Lufsan kröp under Julias täcke och låg och sov mot hennes rygg hela natten så Julia inte kunde sova. Och Trixie kröp intill mig och spann som ett tröskverk. Hon föröskte även tvätta mitt hår och snutta på min arm. Och när kattungar försöker snutta så kloar dom ju samtidigt. Och det gjorde väldigt ont att bli kload på insidan av överarmen i det tunna skinnet.

Men dom är ju så söta, Och jag blir lugn utav att ha en kissekatt hos mig när jag ska sova.

   

Trixie, Lufsan och Trixie och Lufsan när dom busar.
Visst har dom blivit stora nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0