Pyssel.

Pysslade ännu mer i går kväll. Jag gjorde en födelsedagspresent till min goda vän Kerstin.
Den blev fin.
Jag ska åka och handla lite mat så snart Våra bästa år är slut.
Det är en fin fin serie.
Man behöver inte oroa sig för att det ska bli ett dåligt slut som i tre kronor då dom sprängde alla i luften. För våra bästa år tar aldrig slut. Och allt kna hända. Det kommer UFOn och Man blir besatt av demoner och kan bli botad av en präst som inte är en präst. Man blir bortrövad till en Ö som är en kopia utav hemstaden. Man dör, fast man kommer tillbaka levande. Barn försvinner och kommer tillbaka.
Det finns inget í den serien som inte är faccinerande helt enkelt.

Nu ska jag borsta håret.


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-10-12 @ 13:23:45
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: cajsa

glöm inte att typ alla är släkt och har pippat med allt som rör sig ;)

2009-10-12 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0