Sitter hos Far.

Sitter hos min käre far nu. Har precis ätit lite kräftor. Har hunnit med ganska mycket i dag.
Träffat massor utav människor Och till och med en hund. Kerstins galna hund för att vara exakt.

Har påbörjat ett omöjligt projekt. Elins förbannade påhitt. Berättar och visar kort sen. Om jag kommer ihåg att ta några.

Vi har hunnit rädda några kattungar från att svälta och frysa ihjäl också. Nu ska dom bara matas var fjärde timme och växa till sig. Sedan blir det ett stort problem att hitta hem till dom. Men lever det gör dom. Och det är huvudsaken.
Och Hillebill med familj har varit änglar som vaktat och matat dom till vi kunde hämta dom. Och ALexander hade byggt ett fint isolerat hus åt dom.

Ska byta frisyr i morgon. Det ska bli spännande. Och nu ska jag se på lyxfällan med gamle far.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Vadå varför jag inte har något val när det gäller arbetslösheten?

2009-10-15 @ 21:50:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0