Snor.

Min näsa är full av snor. Så mycket snor så det känns som det finns lite i öronen också.
Det värsta med att ha snor i näsan är att man dregglar på nätterna. Det tycker jag är otäckt.
Varför snorar man för? På riktigt?
Om det är för att rena näsan så kan jag ju meddela att min näsa är lika ren i dag som den var i går. Men igår fanns det minsann inget snor.
Så nu är det bevisat att näsan snorar inte för att den är smutsig.
Men ögonen rinner när dom är smutsiga, det vet jag.
FAst då sätter ju näsan igång också. Fast att smutset bara är i ögonen. Det är någon slags kedjeeffekt mellan näsa och ögon. Men bara när ögonen rinner försås. Inte tusan börjar man gråta när näsan sätter igång.

Jag borde sluta tänka. Det här är inte sunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0