Supersega blogg.se och Julklappar.

Tänkte skrivit en sak i går kväll. Men då det tog lika lång tid att logga in här som det tog att ladda vilken internetsida som helst på modemtiden, så orkade jag inte bry mig. Och nu har jag glömt bort vad som var så viktigt.
Har börjat bli förfrågad om vad jag önksr mig i julklapp. Har inte hunnit tänka på det. Annars brukar ajg ha tänkt klart redan i Juli.
Men det är väl så när man fyller år i Januari, Man får vänta att helt år på paketen. Då hinner man tänka. Min storebror fyller år på en perfect dag. I Juni, då kan man önska sig sommarsaker när an fyller år och vintersaker när det är Julafton.
Det känns ju inte särskilt lockande att önska sig sandaler i Julklapp. Eller Solglasögon.

Jag är trött i huvudet. Det är därför jag svamlar så mycket om ointressanta saker. Men vem bryr sig. Inte jag i alla fall.
Nu ska jag jobba. Hej Då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0