Synd under fläkten.

Jag mår så dåligt. Det har gått mer än en timme och jag mår fortfarande dåligt.

Jag skulle gå ut på balkongen och synda. Jag öppnar dörren och är ett halvt steg ut när jag står öga mot öga med en ännu större Vargspindel än den jag stötte på i trapphuset för några veckor sedan!
Jag höll på att dö, jag stod och flåsade som en kviga i andnöd så sambon undrade vad felet var. Jag flåsade fram "Spindel, STOR spindel, där!"
Han får syn på spindeln och säger "Den där rör inte jag!"
Så stor var den.

Jag fick helt enkelt synda under fläkten i stället.


Det är Vargspindeln i mitt trapphus. Hade inga batterier i min kamera i dag, och hade jag haft det hade jag inte vågat ta kort på fanskapet utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0