Äntligen Fredag.

Nu är det äntligen Fredag. Men varför vara glad för det när allt kommer omkring?
Jag har inga planer för dagen mer än att jag ska ge mig iväg sedan och köpa något gott till ikväll.
Man kanske skulle slå på stort och köpa en flaska tequila rose också när man ändå är i väg. Men det kommer jag nog inte att göra. För den likören är onödigt dyr.
Ska betala räkningarna snart i alla fall. Dom få som är kvar. Sedan får vi hoppas att det finns penningar över på sambons konto som jag kan köpa en tröja för i morgon.
Rättare sagt så vet ajg att det kommer finnas penningar kvar till en tröja. Så det så!
Så i morgon är det jag som blir en tröja rikare. Och en födelsedagspresent till Julia rikare.
Tycker egentligen inte om att köpa presenter till Julia. Inte för att hon är stygg och så, för det är hon ändå. Utan för att det är så förbaskat svårt att köpa till henne.
Hon önskar sig en sak utav alla. En olika sak alltså. Det gör det så svårt att handla. För man har inget alternativ om man inte skulle hitta det hon önskar sig. Men den här gången lyckades jag tvinga ur henne en önskelista. Som innehöll sådär fyra-fem saker i alla fall.
Får se vad vi hittar i morgon.
Spännande.

Kommentarer
Postat av: cajsa

smart syrra du har :) de e så man ska göra asså för o få det man vill ha ;)

2009-09-26 @ 01:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0