Att fira ett barn.

I lördags efter kräftfisket åkte jag hem till min mamma. Där vantade alla mina syskon med reaspektive plus mormor. Min lillebror Anoton fyller nio snart och vi hade planerat att röva iväg honom till Skövde där han fick peka ut sina egna födelsedagspresenter. Det blev massor med kläder, ett tvspel och lunch på Mc Donalds.



Anton valde en Happy meal och blev förtjust när han upptäckte att det var lego i den.



Storebror marcus äter ketchup med tio påsar peppar i. "Annars smakar det ju inget"



Mormor som inte är så van vid Mc Donalds satsade stort och tog samma mat som Dennis. Hon hade nog glömt bort att Dennis är en kanin som bara äter sallad.

Anton ville dock inte äta upp äppelbitarna han fick i Happy mealen för han ville spara dom så mamma kunde smaka. Det var ju snällt av honom.
Resten av kvällen spenderades i soffan framför tvspelet med Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0