Dagens otur.

I morse när jag vaknade så startade jag datorn och tänkte äta lite frukost samtidigt som jag tänkte kika över alla spel på facebook.
Jag tänkte även kolla hur mycket pengar jag hade kvar på kontot innan ajg skulle åka och handla mat.
Men tji fick jag eftersom internet inte fungerade. Jag startade om datorn två gånger och letade efter onknappen på modemet. Hittade inte knappen och gav upp.
Min vanliga otur kanske? vad vet jag.

Jag hittade knappen på modemet när jag kom hem dock. Och sedan har internet fungerat. Har förövrigt varit en ganska bra dag, även om den har gått långsamt.
Och nu är den där roliga Kodjo eller vad han heter på tvn. En kul komiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0