Fick besök.

Jag och Sambon var ute på en promenad.
När vi kom hem låste jag upp dörren och klev in och sambon sa "Såg du inte?"
Jag undrade vad, men han ville inte säga först.
Efter ett tag berättade han att det var en spindel stor som ett hus bredvid vår dörr.
Jag var tvungen att titta och givetvis mådde jag illa.
Jag har spindelfobi.
Jag sprang in och letade upp min gamla kamera. Den enda som klarar av att ta närbilder som inte blir så suddiga så det ser ut som att jag har parkinson när jag tar bilden.
Resultatet blev så här:



Och jag själv vågar inte ens titta på bilden.

När jag tömde kameran på bilder så var det även två bilder på Frasse i den. Han hade ett så underligt sorgligt uttryck i ansiktet och jag började fundera på hur länge den kameran varit utan batteri.
Jag öppnade bild nummer två på Frasse och ändrade ljusstyrkan så bilden blir ljus och jag får se hans svans.
Hans underliga sorgsna uttryck var ju det han hade innan veterinären tog in honom när han hade brutit svansen och bäckenbenet.



Och jag önskar och ber att jag aldrig mer ska få se det uttrycket i hans ansikte igen.

Kommentarer
Postat av: cajsa

eh fyyy faaan för den spindeln!

UTROTA!! =)

2009-09-20 @ 19:52:01
URL: http://cajsalisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0