Fortsättning.

Efter att ha väckt min bror och sett honom få ett raseriutbrott på CSN, telefonköer och pappas telefon som dog efter en halvtimme i telefonkö så följde jag med när mamma körde honom till tåget i Mullsjö. Där plockade vi även upp Annika. Jag spendera några härliga timmar med Annika och Emma. Och kände att det måste vi göra om.
Efter att ha vinkat adjö till Annika och Emma så följde jag med Elin hem en sväng. Vi matade hennes kusins katt Tony som är väldens härligaste katt. Och sedan umgicks vi och åt äppelpaj.



Sedan åkte jag hem till min mor och åt våfflor till kvällsmat. Det var smaskigt. JAg busade lite med kattungarna som sedan somnade på varandra på en köksstol.







Trixie och Lufsan.

Sedan umgicks jag med La Familia innan det var dags att sova.
Dagen efter hämtade vi Anton på skolan och sedan åkte jag till tåget. Min fina mormor följde med och vinkade av mig.



Sedan var det äventyret över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0