Grattis.

Grattis till Petter och Therese som fått sitt första barn.

Inte grattis till mig som förmodligen hade dagens otur i staden.

Och grattis systeryster som ruinerade mig med sin födelsedagspresent.

I dag hag vi nämligen varit i stan. Jag hade så stora planer om allt jag skulle köpa. Men allt gick i kras.
Första timmen var kanon shopppingtimme. Men vid tolv så sa det bara pang och man kom inte fram någonstans.
Det var så groteskt mycket folk överallt och milslånga köer till provrummen så jag höll på att dö.
Jag gav upp. Det blir ingen shopping för mig tänkte jag och åkte hem.
Jag får helt enkelt åka till Tumba och Huddinge om jag ska hitta något.
Hittade i alla fall en present till min syster och såg en liten bit utav vaktombytet i stan. Det var ju trevligt faktiskt.

Somnade som en stock när jag kom hem. Och nu är jag pigg som en Sjöko.
Vad ska kvällen bjuda på tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0