Håll käft och lyssna!

Det får bli uppdateringmed bilderna i morgon i stället. För jag tappade lusten nu.
Min syster förstår inget jag säger till henne. Och hon pratar så fort så man inte hinner uppfatta mer än vart tredje ord hon säger. Sedan när hon har sådan uppkäftig attityd så blir man bara vansinnig och inte orkar mer. Så nu är jag arg och trött.
Jag vet att hon inte menar att det ska låta så argt när hon säger "Men håll käft och lyssna" men just precis att det låter så elakt gör att jag tappar lusten att hjälpa henne direkt. Och sedan slutar det bara med att jag tröttnar på hennes kortslutning i hjärnan och vi blir arga.

Och sedan att tog så lång tid att ladda upp bilderna gjorde ju inte allt bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0