Hoppsan.

Oj! Här händer det inte mycket.
Kan bero på att jag haft fullt upp med att grovrengöra badrummet och att laga mat hela dagen.
Fin kombination va?
Gräva i toaletten och sedan laga mat. Fin krydda det där.

Har även fått bekräftat att fanskapet utanför min dörr var en vargspindel. Som kan bli stor som ett hus.
Det känns ju tryggt. Men förhopppningsvis väljer den att flytta in hos granntanten istället för hos oss. För det är finare där uppe. Mycket finare utsikt.

Kan ju även tala om att min lillasyster Julia startar ofta diskussioner med sin äldre, min yngre, bror Dennis. Som alltid slutar med att hon blir sur och skyller allt på att det är Dennis som är stygg.
Men vem var det som började undrar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0