Skulle träna.

Egentligen skulle jag ha gått till gymmet.
Men granntanten ringde och ville ha sällskap. Så jag har nu suttit hos henne i två timmar.
Och efterosm maten ska vara klar när sambon kommer hem så hinenr jag inte gå till gymmet.
Vilket inte gör mig så mycket egentligen. Eftersom jag lika gärna kan träna i morgon.
Jag gillar "i morgon".
Jag är en sådan typ av människa som älskar att skjuta upp saker.
Samtidigt som jag är lite utav ett kontrollfreak och vill göra allt själv för "annars blir det inte rätt".
Vilket inte är en bra kombination, Eftersom jag oftast behöver be om hjälp för att hinna allt i sista sekunden.

Granntanten har köpt en spikmatta.
Granntanten är 86 år.
Spikarna kommer sticka ut ur bröstet på henne när hon lägger sig på den.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

imorrn är de bästa! Funkar alltid ;)

2009-09-30 @ 09:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0