Stress igen.

Jobb jobb jobb. Idag hade jag faktiskt önskat att jag kunde få vara ledig. För jag har lite att fixa innan jag åker till Tidaholm i helgen. Sådant som jag itne hinneri morgon för att ajg ska jobba då.
Saker som att packa, leta upp allt man ska ha med. Glömma för att komma ihåg. Dona lite i hemmet. Laga god mat tills Sambon kommer hem. Jag hade velat passa på att umgås lite med honom. För i morgon ska han på kräftskiva med jobbet. Och det är obligatoriskt fram till tio. Vilket innebär att vi måste sova direkt när han kommer hem. Så vi hinner inte prata och umgås särskilt mycket innan jag åker på fredag morgon.

En sak är i alla fall jäkligt säker. Och det är att det är förbaskat tråkigt att vänta på bussen.

Kommentarer
Postat av: Annika

obligatorisk till kl 10?

Är inte det konstigt? Att vara tvingad att vara där till en viss tid?

Men är det nått infomöte samtidigt eller?

Eller är det mer som "nu ska ni faan sitta här och ha det jääävligt trevligt fram till klockan 22!"

2009-09-02 @ 12:19:22
URL: http://annikadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0