Vädret.

Solen skiner, men det är svinkallt.
Det kan endast bero på en liten sak. Att det blåser som aldrig förr ute!
Vissa stunder är det helt vindstilla, och rätt vad det är så kommer det en kastvind som kan få vilken människa som helst att falla som en fura.
Höst tror jag det heter.

Nu har jag inte jobbat på tre dagar. Och jag är lika rastlös som en klättermus.
Vad ska man göra?

Jag hittade en sådan vacker stickad tröa på H&M i går. Jag vill ha den. Men det finns ett litet problem. Det var en aning glitter i garnet. Och jag är allergisk mot glitter.
Men annars var den väldigt vacker. Och det irriterar mig väldigt mycket.
Man kanske skulle ta svängen förbi H&M i dag också och irritera sig lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0