Vill du stryka?

Ehh, ingen vill väl stryka? Min kära bror säger "Är du bra på att stryka Lina? Vill du stryka en skjorta åt mig?"
Om jag är bra på att stryka? Givetvis inte eftersom jag aldrig stryker. OCh om jag vill, nej tack. Men jag gör det ändå. EFtersom han bad så snällt.
Snart ska vi åka för att köra Dennis till tåget, samtidigt ska vi plocka upp Annika i Mullsjö så hon slipper åka buss hela vägen till Tidaholm.
Idag ska jag träffa mina vänner och före detta kollegor Annika och Emma. Det ska bi spännande.
Nu frågade Dennis hur man fyller på vatten i strykjärnet. Så vitt jag vet så finns det bara ett hål i ett strykjärn.
Och han stryker nu själv, så jag slapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0