Sol.

Det är jättevarmt och skönt ute i dag. Solen skiner och jag är ledig. Hur firar jag det då? Genom att sitta inomhus förutom när jag springer fram och tillbaka till tvättstugan.
Nej, vi gick faktiskt en mysig solpromenad förut, jag och min käresta. Men nu sitter jag här inne igen och väntar på att maskinen ska bli klar så jag kan hänga tvätten.
För ett år sedan så var det en enorm vargspindel i min trappuppgång. En ENORM vargspindel. Kroppen var nästan fem centimeter. Tänk er då hur stor den var med dom feta håriga benen.
Nu har den flyttat in i det andra trapphuset, hoppas jag, så det inte är en ond bror. Jag såg fanskapet på väg till tvättstugan. Och min käresta höll på att bli min föredetta käresta när han skrek "Nu kommer han!" när jag sprang ifrån spindeln.
Jag har spindelfobi.

Annika, scrolla inte ner, för guds skull. Eller för din egen skull menar jag.




Detta är spindeln som bodde i mitt trapphus. Kolla taggen i räva och dom äckliga klorna i fram!



Kommentarer
Postat av: Annika

Om du skriver på msn "läs inte min blogg" så fattar du väl att jag gör det?

Och jag kommer inte och hälsar på dig i sommar om det ska bo sånna där jävlar i erat hus...



usch

2010-04-24 @ 23:31:31
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: M-L!

Oj oj! Vilket monster!! Dom går inte ihop med Annika!! Till och med jag skulle tycka att han var otäck!! Kram!

2010-05-26 @ 22:45:29
URL: http://newborns.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0