Vadå valborg?

Alla är så jävla glada för att det är valborg. Och jag hatar glada människor på morgonen.
Varför är man glad för att det är valborg? Våren är ju redan här. Och den kommer ju inte stanna upp för att man inte firar valborg.
Jag har aldrig firat valborg, och kommer aldrig göra det heller.

Men däremot kommer jag tycka att min vanliga fredag är förstörd eftersom jag i sista sekund fick reda på att jag ska jobba en annan tid i dag.
Jag kommer vara hemma halv nio i dag. En halvtimme innan min inbokade tvättid tar slut. Heja.

Ja, det är sånt jag gör på fredagskvällarna. Jag tvättar. Jag är inte tragisk. Jag är bara i väldigt stort behov utav ren tvätt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0