Fullt upp.

Här händer det grejer vill jag lova.
Jag har så fulllt upp så jag inte hinner skriva här. Jag kliver upp, åker till jobbet, kommer hem om jag har tur innan halv åtta, äter, fixar lunchlåda och går och lägger mig. Denna veckan har vart kaos i busstrafiken. Kan inte förstå varför SL blir så förvånade över lite snö varje år.

Kan ju meddela oxkså att jag numera är en förlovad kvinna.
Min fina friade till´mig på alla hjärtans dag. Så är vi i full gång med att leta ringar. Romantiskt va?

Nu måste jag göra klart maten.

Kommentarer
Postat av: Mom

GRATTIS till er. Men jag visste ju redan....

2010-02-23 @ 22:05:07
Postat av: Annika

Jag säger också grattis fast jag redan visste haha!

2010-02-25 @ 13:26:59
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: cajsa

Hur gulligt som helst =)

2010-03-19 @ 00:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0