Oj.

Det händer så mycket i mitt liv just nu så jag hinner inte ens att uppdatera bloggen.
Yeah right. Det händer i stort sett ingenting, på grund utav att jag praktiserar dygnet runt.
När jag kommer hem så lagar jag mat, äter duschar och sen sover. Heja vad kul.

I går däremot hände det grejer. Det nalkades fest och jag blev hämtat på praktikplatsen utav Oskar, Sara och Tobbe. Vi åkte till Mitt gamla jobb där kollegor väntade och vi köpte mat. SEdan förtärades det massor med alkohol och det skrattades en del och Jänkaren Marc som bott i Sverige sedan 1987 lärde sig ett nytt svenskt ord. Han har helt och hållet missat ordet Svank. Och tyckte det lät så snuskigt så han höll på att dö.

Jag träffade en gammal man på min praktikplats som var västgötsk. Och en annan kund gav mig fint beröm för att det var så trevligt att handla utav en kassörska som var så glad och trevlig hela tiden. Tackar, Tackar.

Just nu håller jag på att baka kanelbullar. Degen jäser. Men snart ska den brännas till döds.
Sara kommer förbi i morgon på alla hjärtans dag och ska fika bulle.

Jag borde byta yrke tror jag. Jag ska nog bli rörmokare. Jag är expert på att plocka isär avlopp och sätta ihop dom sen igen.
Det var stopp i slasken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0