Bebisbilder.

I dag kom svärmor förbi med kort på min sambo från nä'r han var en bebis. Jag har ett stort fotografi på mig på bokhyllan och skulle vilja ha ett likadant på sambon. Sen om den dagen kommer så har man kort på sina barn i mitten, och sen barnbarn. Det är en tradition i familjen. En fin sådan.

I vilket fall som helst måste jag nu välja ut en bild som jag kan förstora.



Hur tusan gör man det? Ska man ta en fin? en rolig? en söt?
För tillfället är det här favoritbilden.



Och jag kan ju säga att han är sig lik.
hmm, jag känner igen stolen han sitter på, hade inte Dennis en sån när vi var små?

Han är ju mycket smalar och finare än vad jag var när jag var liten.
Knubbsäl är bara förnamnet.



Blottad för all framtid.


Kommentarer
Postat av: Mom

Jo då. Jag fick en sådan stol när jag va liten o sen har ni haft den. Tyvärr då gjorde Julia sönder den när hon va liten.

2010-01-09 @ 19:50:33
Postat av: Lina svarar

Julia som alltid tog sönder allt när hon var liten.

2010-01-09 @ 23:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0