Hos min Far.

Jag har fått paket. Jag har fått massa gardiner till mitt hem. Och en ny stekpanna så nu äntligen kan jag steka pannkakor igen. Har fått en volymtång till håret och smink och nya stövlar och jeans. Lite smått och gått också.
Har träffat Tova och familjen och Kerstin och Cajsa och Cajsas syster och Cajsas son. Jag var lite skeptisk mot bebisen först för barn brukar gråta när dom ser mig. MEn jag höll mig på avstånd och han skrek inte mer än när han blev lite hungrig. En väldigt välditg söt bebis var han. Hugo. Nästa gång kanske jag vågar klappa honom på huvudet utan att han skriker.
Jag har gått ringleden för att samla in pengar till barncancerfonden cokså. 673 personer gick samanlagt. Det var spännande.
Jag har lite hucudvärk och ska sova nu. För i morgon är en ny hektisk dag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gardiner och stekpannor är ett måste i varje hem! Det verkar som att du fått många trevliga presenter!

Bra att du gick ringleden - jag hade tänkt det, men snön gjorde att jag avstod från att ge mig ut och kana på vägen. Men vi gick 6 km här hemma i Fröjered istället. Fast det gills ju inte... :-(

Kram på dig!

2010-01-23 @ 22:15:33
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0