Meduza?

Har varit hos doktorn och fått medicin som ska göra susen för mina lungor.
Åkte sen till Kallhäll och umgicks med Kerstin. It´s been a while skulle man kunna säga.
Vi tvättade, promenerade med ett gäng hundar, åt, pratade massa, massa skit.
Det var jätte trevligt.
Just nu sitter jag och lyssnar på en dokumentär om Eddie meduza. Väldigt spännande faktiskt. Med tanke på att han faktiskt var en människa bakom figurerna.
Jag är en sån person som kan fastna framför dukumentärer på tv och radio som ingen annan normal människa vill se eller höra. Men jag tycker att det är väldigt spännande just då.

Kommentarer
Postat av: M-L!

Hej! Det var länge sedan jag var inne och kikade hos dig men det var varit en del som hänt hos mig.

Jag lyssnade faktiskt också på Eddie Meduza, han var mycket speciell människa kan man ju säga!!

Härligt att du hade en så mysig Jul!!

Jag fick världens bästa Julklapp i alla fall!! Kram!

2010-01-06 @ 12:25:08
URL: http://newborns.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0