Morgonstund.

God morgon mina vänner.
Sitter vid Sambons dator och äter rostmackor och dricker fisljummen oboy.
Jag ska nämligen bege mig till jobbet snart.
I dag ville jag försova mig. Men åker man buss till jobbet är det inte så lätt att försova sig fem minuter då man måste vänta en halvtimme på nästa buss.
Så det är bara att bita ihop och kliva upp när klockan ringer.
Måste byta ringsignal på det helvetet snart.
Jag har börjar bli arg när den ringer på morgonen. Och då är det dags att byta signal så man inte känner igen den när den ringer.
Vaknar an arg så är det stor risk att man går omkrig och småtjurar hela dagen sen har jag märkt.

Kommentarer
Postat av: Julia Jonsson

men när bilderna blir ljusare, då blir slutningstiden längre. Så det är svårt det där. Måste vara riktigt ljust för att man ska kunna ta bra bilder utan blixt. O på ftobllen var jag tvungen o ha kort slutningstid o då blev bilderna mörka

2010-01-09 @ 10:17:19
URL: http://juliaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0