Spännande.

Sara och jag åkte skridskor. Det gjorde ont i fötterna och vaderna. EFteråt gick vi hem till SAra och drack varm choklad och pratade skit.
Det var trevligt.
Sen var det bara att åka hem och göra klart den smarriga köttgrytan. Den blev himla god den där grytan må jag säga.
Så nu har jag lunch till i morgon.
Och det blev lite potatis kvar så jag funderar på att steka lite o äta nu innan jag ska lägga mig.
För jävla gott påhitt det där med potatis.
Har hört en gång att potatis inte funnit så väldigt länge på matbordet. Tydligen planterade man potatisen för dom fina blommornas skull. Innan någon hungrig stackare vågade smaka på rotfukten där under.

Jag ska börja smaka på allt jag ser tror jag. Kanske hittar jag något nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0