Trött.

Idag har jag jobbar mellan halv tio till halv sju. Det senaste jag slutar denna veckan är åtta. Det kommer nog kännas ovant eftersom jag jobbat nio till sex varje dag hittils, och ska nu ändra till varierande arbetstider. Men jag känner mig inte riktigt lika trött i dag som jag brukar. Det blir nog bra det här. Jag trivs.
Jag tror min kropp ställt om sig nu efter citymail. Då kom man hem och var jättetrött i kroppen men pigg i huvudet, nu är man pigg i kroppen men hjärnan sover. Men Detär faktiskt skönt att få använda hjärnmusklerna lite för omväxlingsskull.
Jag är ganska dålig på att använda hjärnan annars. Det brukar mest lukta bränt när jag sätter igång och tänker.
Nu ska jag gå och svalka hjärnan lite med en kall dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0