Aprilskämt.

Jag fick en fråga för en stund sedan.
Det var en fråga om bloggen.
Bloggar jag inte längre?
Eh, nä! Ser det ut så? va!?
Nej jag bloggar inte längre för jag har inte tid och ork.
Jag ska blogga igen. Men inte här. Ibland måste man börja om. På ny kula.
Men jag gick inte här ändå. För visst blev jag nyfiken.
Vad har hänt, eller rättare sagt, har det hänt något?
Det hade det minsann. På första april hade jag så många som fyra stycken läsare. Statistiken sköt i höjden. från noll till fyra.
Wow, jag kan ju livnära mig på det här.

Men som sagt. Inte här.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag går minsann in på din blogg så fort den uppdateras - så om du byter bloggadress får du höra av dej! :-)

KRAM på dig!

2011-04-03 @ 22:39:37
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0