Problem?

Det har tydligen varit problem med att publicera saker här på blogg.se har jag hört. Eller läst rättare sagt. Fick ett meddelande om det.
Jag har ju inte råkat ut för det problemet eftersom jag aldrig är här.
Så till er alla bloggare som tycker att det är jobbigt när sidan inte fungerar som den ska, ska jag nu ge ett råd.
SKAFFA ETT LIV.
Skaffa ett jobb så kommer du inte orka bloga mer, skaffa familj så kommer du inte hinna blogga mer, eller varför inte bara vara ute i solen när den äntligen kommit efter den långa vintern som var.

Själv ska jag åka på kryssning på fredag med mitt jobb. Tallinn blir det om inte båten sjunker innan.
Inte fy skam med en arbetsgivare som bryr sig om sina anställda. Det har jag saknat det senaste året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0