Intelligent?

Min syster kommenterade förra inlägget med att det för fan inte är någon katt som skriver i bloggen.
För det första, hur vet hon att stina inte säger vad jag ska skriva?
För det andra, varför måste headern visa vem som skriver?
För det tredje, jag vill itne ha bild på mig själv.
för det fjärde, Julia är dum.

I morgon vankas det festligheter i akvarellen. vackert namn på ett bostadsområde va?
jag ska vara en prinsessa med massa alkohol i kroppen, och min goda vän sara ska vara sara med massa alkohol i kroppen.
Vi ska ha roligt.
Kanske kommer det en dagens outfit också. bara för att jag är en så cool modebloggare. Jag har inga partykläder längre, och klänningen jag tänkte köpa på lindex var slut.
Så morgondagens partyoutfit får bli antingen morgonrock eller sopsäck.
För tillfället har vi bara genomskinliga sopsäckar hemma.
Nice!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kör på genomskinligt - jag garanterar att det blir succé! =)

2011-11-26 @ 10:24:18
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: J U L I A S fotoblogg

Förstår inte att du bara inte kan erkänna att du älskar mig något ofantligt.

2011-11-27 @ 20:16:34
URL: http://juliaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0